nedjelja, 8. ožujka 2015.

TEŽAK UDES NA NOVOM BEOGRADU: Povređena naša poznata pevačica! (FOTO)

Share

& Comment

DANIJELA VRANIĆ IMALA UDES: Mislila sam da ćemo svi izginuti!

Danijela Vranić oporavlja se od povreda koje je zadobila u lančanom sudaru, koji se dogodio u četvrtak oko 19 časova na Novom Beogradu.
Kako Kurir saznaje, sudarila su se četiri automobila na raskrsnici, a pevačica je bila treća u koloni, pa joj je automobil oštećen sa obe strane. U nezgodi, srećom, niko nije nastradao, ali je Vranićevoj celo telo ugruvano, a gornja usna joj je rascepljena.
- Tačno je da sam imala udes. Još sam u šoku i uznemirena sam jer sam pomislila da ćemo svi izginuti. Vozila sam po saobraćajnim propisima i nisam prekoračila brzinu, ali padala je kiša, koja je prouzrokovala nesreću. Bila sam u sredini i osetila jak udarac i jeziv zvuk. Sve se dogodilo u trenutku. Glavom sam udarila u volan i povredila usnu jer mi se otvorio erbeg, ali zubi su mi na mestu. Mislim da me je u tom momentu sve zabolelo i da sam čak na...

Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×