subota, 7. ožujka 2015.

OVO JE BILA KAP KOJA JE PRELILA ČAŠU: Teodora nikako nije mogla da prihvati...

Share

& Comment

Muž glumice ubice: Krvava mi je rekla: Ubila sam ih, neće me više za.ebavati!

BEOGRAD - Probudilo me je vikanje i Teodorin glas. Kad sam se okrenuo, video sam Teodoru krvavih ruku i pomislio da je prerezala vene, jer je već dva puta pokušala samoubistvo. Otrčala je u kupatilo i rekla: „Pozovi policiju, ubila sam ih, neće mene više niko da za.ebava - rekao je u ispovesti za Borislav Stamenkov, nevenčani muž Teodore Viktorović, koja je 2. marta usmrtila satarom svoju majku Ljiljanu Đukić (61) i babu Ivanku Đukić (91) u Mileševskoj ulici.
Borislava smo zatekli u stanu kod njegovog brata Aleksandra i snaje, gde se posle zločina sklonio sa četvorogodišnjim sinom Petrom i šestomesečnom ćerkicom Aleksandrom. On tvrdi i da njegova Teodora nije bila monstrum,...

Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×