četvrtak, 26. veljače 2015.

MNOGI SU OSTALI ZATEČENI: Vojin Ćetković i Sloboda Mićalović se...

Share

& Comment

Vojin Ćetković: Idemo s decom da živimo na selu!

Sloboda i Vojin Ćetković sagradili su montažnu kuću u Čortanovcima, u selu koje pripada opštini Inđija, kako bi petogodišnjim bliznakinjama Veri i Mili obezbedili odrastanje u zdravom okruženju.
Poznati glumački par, koji s ćerkicama živi u stanu pored Kombank arene na Novom Beogradu, još pre dve i po godine odlučio je da se skući van Beograda, kad su u vojvođanskom krajoliku s predivnim pogledom na Dunav kupili plac.
- Moj drug ima vikendicu u Čortanovcima i često sam dolazio kod njega. Dovodio sam i decu, pa sam tako uz njega i sam došao na ideju da ovde sagradim kuću. To je oduvek bio moj san, ali najviše sam to uradio zbog naših ćerki. Prvenstveno zbog zdravijeg vazduha, a onda i zato što u Beogradu nemaju dvorište. Hoću da na selu provode svoje detinjstvo - rekao je Ćetković u jednoj emisiji i naglasio:
- Najvažnija mi je sreća moje...

Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×