petak, 13. ožujka 2015.

ŽIVOTNA DRAMA 24-OGODIŠNJE PEVAČICE "GRANDA": Nakon porođaja otkrila da ima...

Share

& Comment

ZVEZDA GRANDA: Zbog sina sam se borila da ne umrem!

Pevačica Nikolina Kovač Kapor (24) i njen suprug Saša Kapor preživeli su porodičnu dramu kada je mlada Zvezd Granda imala hiruršku intervenciju zbob promena na materici.

- Zbog trudnoće nisu mogli da mi urade kompletan pregled, ali iz predostrožnosti nisam se porađala prirodnim putem, već carskim rezom. Posle toga moralo je da prođe određeno vreme, i onda sam otišla na preglede. Pošto su ustanovljene promene na grliću materice, urađena je biopsija. Kada su mi saopštili da su velike šanse da je tkivo maligno i da se pripremim za izuzetno tešku borbu, pitala sam se da li je moguće i zašto se sve to dešava. U tom trenutku imala sam tek 23 godine, i takve stvari retko kad se događaju toliko mladim osobama - rekla je Nikolina za "Stori"

- U tim, najtežim trenucima, čovek kao da dobije neku ultrasnagu. Osećala sam se kao...

Pročitajte ceo članak na blic.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×