srijeda, 4. ožujka 2015.

SVI MEDIJI SU OBJAVILI OVU STRAVIČNU VEST: Lekari se svim silama borili za život poznate…! (FOTO)

Share

& Comment

Plastika fantastika: Jedva je spasila noge, a sada će ostati bez pola stražnjice

Prva pratilja Mis BumBum 2012. godine, Andresa Urah, opet je u bolnici i ponovo je u životnoj opasnosti. Nakon što je jedva spasila noge jer su počeli da joj trunu mišići usred korišćenja opasnog kozmetičkog gela za lepši oblik nogu, sada su joj se inficirali umeci u stražnjici.

Prošlog decembra Andresa je provela mesec dana na intenzivnoj nezi, a i sada se nalazi na istom mestu u bolnici u Sao Paolu. Hitno je prebačena pošto se probudila s ogromnom oteklinom i upalom na stražnjici.

Odmah je operisana i izvađene su joj opasne supstance iz levog guza zbog kojih je mogla da ostane bez noge, ali i života.

“Jako me boli, ali Bog je uz mene. Za sve sam sama kriva, zbog taštine sam prekoračila granice sa operacijama i dovela zdravlje u...

Pročitajte ceo članak na svet.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×