nedjelja, 1. ožujka 2015.

STRAŠNO: Otkriveno SA KIM je Cuca bila u vezi pre Šabana! (FOTO)

Share

& Comment

ŠABAN NIJE BIO PRVI: S Cucom sam bio pre Šaulića, ona će mu doći glave!

Poznati bosanski estradni menadžer Sabit Dervišević Saša (58), koji je proslavio mnoge pevače, otkriva da je imao aferu s Ivonom Negovanović Cucom (24) pre nego što je ona upoznala Šabana Šaulića (63).
Oni su se, prema njegovim rečima, viđali nekoliko meseci, ali on nije želeo ozbiljnu vezu s njom jer je video, kako kaže, da je lakog morala. Sabit, koji ističe da je Šabanov dobar prijatelj i saradnik, smatra da će kralju narodne muzike Cuca doći glave.

Briga ga za godine
- Kad sam upoznao Cucu, ona Šabanu nije bila ni na mapi. Mi nismo bili u vezi, već smo imali aferu, tako da me njene godine nisu ni interesovale. Tada je živela s nekim dečkom, ali pošto je devojka lakog morala, to joj nije smetalo, a meni još manje -...

Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×