subota, 7. ožujka 2015.

Snežana Dakić otrila da Vučić i ona već 25 godina…

Share

& Comment

SNEŽANA DAKIĆ OBJAŠNJAVA: Evo zašto sam se slikala sa Vučićem

Premijer Aleksandar Vučić i voditeljka Snežana Dakić bili su na Kopaoniku gde se održavao Biznis forum, a njihove zajedničke fotografije zaintrigirale su javnost.

Mnogi su se pitali odakle ovo poznanstvo dotira, a ovu nedoumicu voditeljka je odlučila da objasni.

"Aleksandar i ja se poznajemo više od 25 godina preko zajedničkih drugova. On je voleo basket, a ja sam tada ulazila u novinarstvo. Nekoliko puta je bio gost u mojoj emisiji", rekla je Snežana i dodala:

"Otkada je na vlasti, nismo snimali, mada smo se nekoliko puta dogovarali. Uvek se lepo ispričamo kad se sretnemo, a na Kopaoniku sam ga upoznala sa mojom ćerkom, koju sam inače upoznala sa gradonačelnikom, za slučaj...

Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×