utorak, 24. ožujka 2015.

LJUBAVNICA SVE ISPRIČALA: Evo šta se dogodilo kobne noći! (FOTO)

Share

& Comment

SAMOUBISTVO MESARA Ljubavnica za Kurir: Da sam ostala s njim, ne bi skočio pod voz!

SMEDEREVO - Bila sam u vezi sa Slađanom i volela sam ga. U nedelju ujutru je govorio da će da se ubije, ali mu nisam verovala. Zbog svega što se dogodilo osećam moralnu krivicu jer da sam ostala, on ne bi skočio pod voz. Smirila bih ga i došli bismo kući.
Ovim rečima počinje ispovest za Kurir Olga Čolak (28) iz sela Lipe kod Smedereva, ljubavnica mesara Slađana Petrovića (26), koji je zbog neuzvraćene ljubavi izvršio samoubistvo. Olga je ekipu Kurira dočekala uplakana u kući u kojoj živi sa mužem, ćerkom (13) i sinom (11).
Sukob u kafiću
- Izašli smo u noćni klub u Radincima, tu je bio i bivši dečko moje drugarice. Slađan zna da mi se on nabacivao ranije i bio je ljubomoran, iako...

Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×