utorak, 10. ožujka 2015.

BIVSA DEVOJKA RONALDA IZBLAMIRALA I PONIZILA PRED CELIM SVETOM:On je...

Share

& Comment

Irina Šejk: Sa Ronaldom sam bila nesrećna!

Ruska manekenka je za španski list "Hola" ispričala da je bila nesrećna pored Ronalda

Ruska manekenka Irina Šejk priznala da je raskinula vezu sa najboljim fudbalerom sveta Kristijanom Ronaldom, jer on nije bio njen idealan muškarac.

Irina i Kristijano su pre nekoliko meseci raskinuli dugogodišnju vezu. Ruska manekenka je za španski list "Hola" ispričala da je bila nesrećna pored Ronalda.

"Ne verujem da su pravi muškarci oni zbog kojih se žene osećaju nesrećno, ružno i nesigurno. To nisu muškarci, to su obični dečaci. Moj idealni muškarac je veran, iskren i džentlmen koji zna kako da se ponaša prema ženi. Mislila sam da sam pronašla svog idealnog muškarca, ali ispalo je drugačije. Prevarila sam se", rekla je Irina i nastavila:

"A kada žena pored sebe ima...

Pročitajte ceo članak na pressonline.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×