četvrtak, 26. veljače 2015.

OVOME SE NIKO ŽIV NE BI NADAO: Nećete verovati šta je Cuca uradila Šabanu!

Share

& Comment

Hasan Dudić: Cuca je uzela 1.500 evra da smesti Šabanu

Pevač Hasan Dudić tvrdi da je Ivona Negovanović Cuca namestila poslednji susret sa Šabanom Šaulićem, koji je ovekovečila kamera “Paparazzo lova”, i za to uzela 1.500 evra! Prema Dudićevim rečima, Cuca je dosađivala Šabanu da se vide, a kada je on pristao, ona je to razglasila svima, pa je priča dospela i u medije.

“Šaban i ja smo bili na godišnjici jedne ćevabdžinice, a kada sam otišao do toaleta stvorila se Cuca s drugaricom. Upitao sam Šabana šta će ona tu i zamolio ga da joj kaže da ide, da nas ne bruka. Brat je rekao da je došla jer ima problem, a ja sam upitao da li je on dobrotvorna ustanova, pa da joj pomaže dok...

Pročitajte ceo članak na svet.rs


0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×