subota, 28. veljače 2015.

Naš poznati pevač prodao kuću zbog duga od 200.000 evra i napustio Srbiju! (FOTO)

Share

& Comment

Đani u problemu zbog kocke: Prodao sam kuću zbog duga od 200.000 evra i napustio Srbiju!

Radiša Trajković Đani nedavno je prodao kuću u Mirijevu kako bi isplatio dug od čak 200.000 evra!

Naime, pevač priznaje da se zadužio kod zelenaša u inostranstvu, zbog kocke, i da je bio prinuđen da se sa porodicom preseli u Frankfurt.

Đani navodi da je do guše u dugovima i da je kuću prodao ispod svake cene. Pošto su mu hitno trebale pare, nekretnina je prodata za 120.000 evra, piše Kurir.

“Ne živim više u Srbiji, morao sam da prodam kuću. Dužan sam pare i bogu i narodu. Kocka je čudo. Uzimao sam u inostranstvu pare na kamatu i zapao u ozbiljne probleme. Možete zamisliti u kakvom sma haosu kada sam morao kuću da prodam ispod svake cene. Nisam imao da vratim i morao sam to da uradim. Sa ženom i decom sam u Frankfurtu i biću tu neko...

Pročitajte ceo članak na svet.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×