srijeda, 25. veljače 2015.

DOŠLA SAM IZ PROVINCIJE: Beograd mi je uništio život!

Share

& Comment

DOŠLA SAM IZ PROVINCIJE: Četiri načina kako mi je Beograd uništio život

Iako sam u velegrad došla iz grada (ne sela), da bih ispoštovala “rođene Beograđane” koji se svojim lokacijskim pedigreom ponose više nego stečenim za života, moram da kažem da sam provincijalka, čisto da se niko ne nađe uvrđen.

Mada, istina, iz kojeg god grada iz Srbije da stignete u prestonicu svaki vam zadeluje siv, dosadan, mračan i turoban u odnosu na lepotu Beograda koja vas zatekne.

Veliki gradovi kao da imaju ličnost – neverovatno utiču na čoveka, baš kao i čovek na čoveka. Umeju da nam promene ličnost, ukus, stav, shvatanje, da nas namame i pomame, kazne i nagrade, i – uz sve to – pokvare.

Došla sam u Beograd da nađem posao i ljubav. Našla sam užas, katastrofu, promiskuitet, nesreću, nezadovoljstvo. Dragi...

Pročitajte ceo članak na telegraf.rs


0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 info.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×